میرے بے غیرت اور بدنصیب ہم وطنو

صدر زرداری کا وہ خطاب جو انہوں نے اسامہ کی ہلاکت کے بعد کرنا تھا مگر امریکہ نے اجازت نہیں دی کہ ابھی وقت نہیں آیا
تنبیہ ؛ یہ کالم پڑھنے کے لئے آپ کو بہت ایمانداری سے دل کو تھامنا ہو گا

میرے بے غیرت اور بدنصیب ہم وطنو

خدا تمہاری بے غیرت میں دن دگنی رات چُگنی ترقی کرے ،
آج میں تم سے اس لیے مخاطب ہو رہا ہوں کہ آج ہم نے بے غیرتی کی ایک اور معراج حاصل کر لی ہے ، ہمارے آقاؤں نے ہمارے گھر میں گھُس کر اپنے ساتھ لائی ہوئی لاش کو گولی مار کہ ہمیں بے عزتی کے عظیم مرتبے پر فائض کیا ہے ، ہماری آنکھوں میں ڈالروں کی دھول جھونک کہ ہماری ہی سرزمین کی بالکل اسی طرح بے حرمتی کی جیسے ہمارے یہاں کے طاقت ور وڈیرے اور چوہدری کسی کی جوان بہن بیٹی یا بیوی کی کرتے ہیں ، ہم نے دنیا کو نیا طریقہ کار دیا ہے ، کہ بے حرمتی چاہے کسی کی بھی ہو دھرتی ماں کی ہی سہی یا اپنی ماں کی ہی ، اس کے بدلے میں ڈالر ملنے چاہییں ، ویسے بھی یہ عزت لٹنا کچھ نہیں ہوتا ، زندگی کے مزے لینے چاہیے ، آپ کو یاد ہو گا کہ میرے رہنما و رہبر جنرل پرویز مشرف بھی کہتے تھے کہ ہمیں اب موڈرن ہو جانا چاہیے ، یہ عزت غیرت وغیرہ کچھ نہیں ہوتا ، مجھے دیکھو میں نے اپنی بیوی کو مار کہ صدارت حاصل کی ہے اور اب کوئی بھی مجھے نہیں ہلا سکتا ، بس ایک جئے بھٹو یا زندہ ہے بی بی کا نعرہ لگا دیتا ہوں ، تو تم سارے مجھے سجدے تک کرنے لگتے ہو ،
اور اگر میں پاکستان کھپے کا نعرہ لگا دیتا ہوں تو تم لوگ مجھے کیا کیا بنا دیتے ، میں تمہاری بے وقوفیوں پر مسکراتا ہوں تم فدا ہو جاتے ہو ، میں تمہاری ماں بہن ایک کر دیتا ہوں ، تم خوشی کے مارے ناچتے پھرتے ہو

بے غیرتو ، مجھے تم پر ناز ہے ، تم مجھے پیسے دیتے ہو ، اپنے ہر عمل سے ، حتہ کہ اب تم رفع حاجت کے لئے بھی جاتے ہو تو اس میں بھی میرا حصہ ہوتا ہے ، میں تم سے بہت خوش ہوں ، تم جتنے بے غیرت بے حس ہو گے اتنا میری دولت میں اضافہ ہو گا ، میں تمہیں اندھیرے دیتا ہوں ، تم مجھے روشنیاں دیتے ہو ، میں تمہارے چولہے بند کرتا ہوں تم مجھے طرح طرح کے کھانے کھلاتے ہو ، میں تمہارے سفر کو ناکام کرتا ہوں ، تم مجھے دنیا بھر میں گھومنے کے لیے اسپانسر کرتے ہو ، میں تمہارے بچوں کے اسکول تباہ کرواتا ہوں ، تعلیم چھینتا ہوں ، تم بلاول ، بختاور کی فیسیں دیتے ہو

کمی کمینو ، میں تم سے آٹا ، چینی ، گھی ، پٹرول دور کرتا جا رہا ہوں ، تم میرے نزدیک آتے جا رہے ہو ، میں تمہاری دھرتی ماں کو بیچ رہا ہوں اور غیر اسکی عزت لوٹ رہے ہیں ، تم جئے بھٹو کے نعرے لگا کر میرا دل خوش کر رہے ہو ، ایک زرداری سب پر بھاری اور چاروں صوبوں کی اولاد ، زرداری کی اولاد ۔ ۔ ۔ ۔ ۔

آخر میں میں اپنے ساتھیوں کی طرف سے بھی تمہاری بے غیرتی کو سات سلام کرتا ہوں ، میرے ساتھی بھی اب بے غیرتی کی معراج کو پہنچ چکے ہیں ، جن میں رحمان ملک سب سے آگے ہے ، اب تو ق لیگ اور متحدہ بھی ہمارے ساتھ ہے ، کیونکہ بے غیرت بے غیرتوں کے ساتھ ہی رہ سکتا ہے ، ویسے تو ن لیگ اور دوسرے بھی بے غیرت ہیں ، مگر ابھی وہ پورے ننگے نہیں ہو سکے ، مگر میں نے تو ہر قسم کے پردوں سے آزادی حاصل کر لی ہے ، اور مجھے خوشی ہے کہ میری قوم بھی اب ساری کی ساری ننگی ہے ، اسلئے کوئی ہمیں اب ننگ قوم نہیں کہ سکتا ۔ ۔ ۔۔ ۔

اب سارا پاکستان ایک نیوڈ بیچ ہے ، جس میں سب ننگے ہیں ، لہذا اب کسی کو شرمانے کی ضرورت نہیں ، بس مزے کرو ایک دوسرے کے ساتھ ۔ ۔۔ اور جئے بھٹو کے نعرے لگاؤ ، اور ہاں خوش رکھو اور خوش رہو ۔ ۔ ۔۔ جھکتے رہو اور پاتے رہو مزے زندگی کے ، ایسا تو شاہ رنگیلے نے بھی نہیں کیا تھا ۔ ۔۔ ۔۔

اب قومی ترانہ بھی میرا ہی ہے ، میں آج سے پاکستان کا نام بے غیرتستان رکھتا ہوں ، بے غیرتو ۔ ۔ ۔ ۔ گھر میں بیٹھو مزے کرو میں تو چلا حلف دلوانے اپنے نئے کنجروں کو ۔ ۔ ۔ کنجرستان زندہ باد بے غیرستان پائیندہ باد ، زندہ ہے بی بی زندہ ہے ، جئے بھٹو ، لٹو تے پُھٹو ۔ ۔ ۔

One response to this post.

  1. بہت ہی زبردست ،
    آپ کی تحاریر کیا ہم اردو منظر کے فورم پر لگا سکتے ہیں ،
    یقین کیجیے ہم سب وطن کی بےقدری پر پریشان ہیں جو ہم اپنے ھاتھوں سے کر رہے ہیں ،
    جزاک اللہ خیرا

    جواب دیں

جواب دیں

