ایگری کلچر کنٹری Agreeculture country

چلیں جی ، جماعت اسلامی نے عوام سے پوچھ لیا ، کہ کیری لوگر بل چاہیے کہ نہیں ، ظاہر ہے چونکہ جماعت اسلامی کا جواب نہیں تھا اسلئے عوام نے بھی نہیں بولا، یعنی عوام کی زبان جماعت کی زبان ۔ ۔ ۔ ہیں جی ؟؟
اچھا ادھر بھی دیکھیں ، ہمارے وزیر مداخلہ کا بھی کہنا ہے کہ عوام اب ساتھ دے رہی ہے حکومت کا ، یعنی حکومت جو کچھ کر رہی ہے ، عوام بھی وہ ہی چاہ رہی ہے  ۔ ۔ ۔ یعنی جو حکومت کی بات وہ ہی عوام کی بات  ۔ ۔ ۔ ۔ ہیں جی ؟؟؟
اوہ ہو، آپ چینل بدل بدل کر کیوں دیکھ رہے ہیں ایک ہی چینل پر سب کچھ آتا ہے ، سوائے میز اور میزبانوں کے کچھ بھی فرق نہیں ، اور سب میڈیا بھی یہ ہی تو کہتا ہے نا  ۔ ۔  کہ عوام کی آواز ۔ ۔ ۔ میڈیا کی آواز  ۔ ۔  ایک ہی  ۔ ۔ ۔ ہیں جی ؟؟؟
آہا ، یہ ہمارے تاجر بھائی ہیں ، ساری کی ساری معیشت انکی دُم  ۔ ۔  اوہ سوری  ۔  ۔ انکے دَم سے چل رہی ہے ، بے چارے کبھی عدالت کی کھاتے ہیں کبھی دھشت گردوں کی  ۔ ۔ ۔ اور پھر بھی عوام انکی عظمتوں کی قائل ہے ، وہ چینی چالیس کی بیچیں یا ایک سو چالیس کی  ۔ ۔ ۔ عوام کو کوئی اعتراض نہیں  ۔ ۔ ۔ سو عوام انکے ساتھ اور وہ عوام کے ساتھ  ۔ ۔ ۔ ۔ ہیں جی ؟؟؟
اور ہاں جی زرا ابھی غازیوں کی طرف بھی نگاہ کریں ۔ ۔ ۔ ۔ آئی  ۔ایس پی آر (اس میں آئی اور آر اردو کا ہے باقی فرنگی زبان کا ، آر کے بعد پار لگانا مت بھولیے گا )  ۔ ۔  ۔ شہادتیں ہو رہیں ہیں ، دونوں طرف سے یعنی مارنے والا بھی جنتی اور مرنے والا بھی  ۔ ۔ ۔ اصل میں پہلے شہادت کی سند فوج جاری کرتی تھی اعزاز وغیرہ دے کر ، اب تو دوسری پارٹی بھی سند جاری کر رہی ہے ، بلکہ شہادت سے پہلے ایڈوانس میں  ۔ ۔ ۔ ۔  اور دونوں کا دعویٰ ہے کہ عوام انکے ساتھ ہیں  ۔ ۔ ۔  یعنی فوج عوام اور طالبان سب ٹھیک ۔۔۔۔۔ ہیں جی ؟؟؟؟؟
ارے میں تو اپنے جج صاحبان کو بھول گیا جنہیں کُرد بھائی فرعون بھی کہتے ہیں  ۔ ۔ ۔ مگر سمجھ نہیں آتا کہ کہا جاتا ہے کہ ہر فرعون را موسٰی یعنی ہر فرعون کے لئے ایک موسٰی ہوتا ہے  ۔ ۔ ۔ مگر اتنے سارے فرعونوں کے لئے  ۔ ۔ ۔  ایک بھی موسٰی نہیں  ۔ ۔ ۔ ویسے بھی عوام فرعونوں سے راضی ہے  ۔ ۔  تو انصاف اور عوام راضی تو کیا کرے گا قاضی  ۔ ۔ ۔ ہیں جی ؟؟؟؟
بہت سوچا کہ آخر ایسا کیسے ممکن ہے کہ سب کے سب ٹھیک ہوں اور عوام سب کے ساتھ ہو!!!!!!!  اور پھر جواب مل گیا  ۔ ۔ ۔ ۔ جی ہاں جواب مل گیا   ۔ ۔ ۔ اصل میں ہمارا ملک ایگری کلچر کنٹری Agreeculture country  ہے  ۔ ۔ ۔  یعنی ہمارا کلچر ہے ایگری ہونا  ۔ ۔  ۔سو ہم ہر چیز سے ایگری ہیں  ۔ ۔ ۔ بلکہ ہم ایگری سے بھی ایگری ہیں اور ناٹ ایگری سے بھی ایگری یعنی ایگری ہیں  ۔ ۔  اور ظاہر ہے یہ ہمارا کلچر ہے اور سب کچھ بدل سکتا ہے ہمارا کلچر نہیں  ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ اور وہ بھی ایگری کلچر !!!!
مجھے یقین ہے آپ میرے سے ایگری ہوں گے  ۔ ۔ ۔  ہیں جی ؟؟؟؟
Advertisements

One response to this post.

  1. کیا تحریر لکھی ہےواہمزہ آ گیا

    جواب دیں

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: